zaterdag 9 mei - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van annette kroon - WaarBenJij.nu zaterdag 9 mei - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van annette kroon - WaarBenJij.nu

zaterdag 9 mei

Door: annette

Blijf op de hoogte en volg annette

10 Mei 2015 | Suriname, Paramaribo

Wederom een enerverende dag. Gevieren zijn we opzoek gegaan naar de Jodensavanna. Een stukje Joodse historie in Suriname, betreffende de immigratie en de slavernij geschiedenis. De goede gids die wij zagen en kort gehoord hebben misten wij op onze rondleiding. De informatie staat op de borden maar dan nog. Een ruïne van de oude synagoge staat er vlak naast de Suriname rivier.
De Suriname rivier is prachtig hier..
Een verfrissende duik hebben we in het blakka watra genomen. Een vakantieoord voor de Surinamers. Zalig!
Terug in Paramaribo boodschappen gedaan en lekker eten gehaald.

• 10 Mei 2015 - 20:12

Feinette:

Hoi Annette,
    Wat leuk om je verhalen/belevenissen te lezen.
    Nog een fijne tijd in Suriname, geniet er van.
    Groetjes,
    Feinette

• 10 Mei 2015 - 22:22

Wybe:

Hoi Annette, ik heb met plezier je reisverslag gelezen. Prachtig! Fijn dat je er zo van geniet. Veel plezier de komende week. Hartelijke groet van Wybe.