start pagina - Reisverslag uit Koudum, Nederland van annette kroon - WaarBenJij.nu start pagina - Reisverslag uit Koudum, Nederland van annette kroon - WaarBenJij.nu

start pagina

Door: annette

Blijf op de hoogte en volg annette

28 April 2015 | Nederland, Koudum

Dag Allemaal,
Hierbij mijn eerste pagina een test! De test is om te kijken of iedereen hier op kan komen.

  • 28 April 2015 - 22:41

    Wybe:

    Hey Annette, ik wens je alvast veel plezier, en ook veel succes, want jij en Yvonne gaan er veel op scholen doen.... Ik hoop dat er nog een vrij dagdeel overblijft! :-)

  • 29 April 2015 - 15:44

    Anneke:

    Goed voorbereid!
    Op weg naar Schiphol zaterdag.
    Sterkte nog met inpakken.

  • 30 April 2015 - 13:08

    Joop En Nel:

    Goede reis, maar let wel op on-kruid, on-gedierte en on-gewenste personen.

  • 01 Mei 2015 - 14:27

    Bellinda:

    hey lieve Annette,...ik wens je ginder terug veel succes met jullie mooi werk ,..probeer ook toch te genieten van de geuren en de kleuren,.... een klein beetje jaloers toch maar ooit ga ik eens mee !!
    dikke knuf xxxxxxxxxxx laat maar veel van je horen :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

annette

Dit is een blog voor de werk en vakantiereis naar Suriname van 2015. Collega en ik gaan werk en ontspanning proberen te combineren..

Actief sinds 25 April 2015
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 5253

Voorgaande reizen:

02 Mei 2015 - 16 Mei 2015

Welkom op mijn blog

02 Mei 2015 - 16 Mei 2015

Suriname 2015

Landen bezocht: