twee dagen paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van annette kroon - WaarBenJij.nu twee dagen paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van annette kroon - WaarBenJij.nu

twee dagen paramaribo

Door: annette

Blijf op de hoogte en volg annette

07 Mei 2015 | Suriname, Paramaribo

Dinsdag en woensdag stonden in het teken van het Instituut voor Opleiden van Leraren te Paramaribo. De dinsdag hebben samen de training Kern reflectie voorbereidt die we woensdagochtend hebben gegeven. De training is goed ontvangen door de docenten en SLB ers. Ze waren enthousiast en hebben goed met elkaar gewerkt. Als dank kregen Y en ik een prachtig boek over de maatschappelijke geschiedenis van Suriname.
In de middag hebben we gesprekken gehad over de begeleiding van onze studenten ( minorstage) hier in Suriname. Ook dat ziet er veelbelovend en interessant voor onze studenten uit. Kortom een TOP dag (gna gna).
Na werken is het goed rusten. Lekker gezwommen in het minizwembadje van het guesthouse. De dag afgesloten aan de Waterkant met een parbo biertje. Dat is vakantie!!!

annette

Dit is een blog voor de werk en vakantiereis naar Suriname van 2015. Collega en ik gaan werk en ontspanning proberen te combineren..

Actief sinds 25 April 2015