vrijdag 8 mei - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van annette kroon - WaarBenJij.nu vrijdag 8 mei - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van annette kroon - WaarBenJij.nu

vrijdag 8 mei

Door: annette

Blijf op de hoogte en volg annette

10 Mei 2015 | Suriname, Paramaribo

Vrijdag 8 mei in de ochtend afgesproken op de Kangoeroeschool. Gewerkt met de leidinggevende aldaar om het programma voor de twee daagse in elkaar te zetten. Tevens waren daar studenten van een andere Master (MBA) bezig om onderzoek te doen naar de culturele verschillen op de basisscholen. Leuk om zoveel te zien gebeuren op deze school.
De tweede activiteit van de dag was het eindgesprek met mijn stagiaire Klaske op de Unu Pikin. Ze heeft er genoten en met veel complimenten en goedjes tot gevolg. Unu Pikin is een sociale (fiets en meubel) werkplaats. Wat een kanjer!! Goed gedaan.
Omdat de vrienden alweer huiswaarts keren had Ralph een bus gehuurd en zijn we met zijn allen naar Zanderij gereden. Midden in de nacht teruggekeerd en eindelijk in een slaapkamer met airco kunnen slapen...

annette

Dit is een blog voor de werk en vakantiereis naar Suriname van 2015. Collega en ik gaan werk en ontspanning proberen te combineren..

Actief sinds 25 April 2015